Despre...

...mine ar trebui sa fie primul articol..sau macar despre cum am ajuns sa fac chestii handmade. Deocamdata nu fac decat bratari din ata, nu am inceput de prea mult timp, sunt inca junioara, dar au fost apreciate de destula lume bratarile mele chiar daca nu sunt extraordinare.
De foarte mult timp eram interesata de asa-numitele friendship bracelets, dar nu am gasit pe nicaieri un tutorial cum trebuie, sa invat si eu cum sa fac. Asta pana cand am dat acum aproximativ un an de o revista pentru copii in care aveau un articol despre cum sa faci aceste bratari. Dupa aceea am cautat cu mai mult sarg pe internet si am gasit un site unde sunt postate sute de tipare dupa care iti poti face bratari. Asa ca m-am apucat sa innod...si am innodat...si am facut bratari pentru o gramada de prieteni.


Astea sunt 2 din multele bratari simple pe care le-am facut. Stiu, nu-s cine stie ce, dar trebuia sa incep de undeva. Am trecut si la modele mai serioase...cum ar fi:

























Deocamdata astea sunt cele 3 de care sunt cea mai mandra...dar mai am si altele in lucru..so, cand vor fi gata voi posta poze si cu ele.

15 comentarii:

Anonim spunea...

SUNT superbe...bravo!si te apreciez,imi plak si mie bratarile din ata dar nu stiu sa fac:((,pur si simplu nush cine mar putea invata...ador bratarile cu nume:X:X id meu este: denisa_dd95,as fi foarte mandra dk mai putea ajuta sa invat doar putin:D...BAFTA IN CONTINUARE SI MULT SUCCES!!!

kreatza spunea...

ms frumos. ma bucur tare mult ca iti plac. este relativ simplu sa inveti sa faci bratari din ata, doar ca iti trebuie destul de multa rabdare, deoarece sunt foarte migaloase. pe mine m-a ajutat foarte mult site-ul acesta. sper sa te ajute si pe tine. te uiti pe la learn si tutorials si nu ar trebui sa fie o problema. daca mai ai intrebari sau nelamuriri nu ezita sa ma contactezi. succes si spor la treaba. :)

Andreea Zaharia spunea...

mersi pt bratara
imi place foarte mult:*

kreatza spunea...

cu placere. ma bucur ca iti place. :)

Anonim spunea...

ce tare ii bratzara aia albastra si aia portocalie:-*cum se fac?

Fio', Joe's bro' spunea...

Buna vecina! Imi place tare mult cum ai evoluat cu chestiile astea hand-made.
Cred ca voi cumpara si eu o bratzara de la tine. :D
Ma gandeam totusi daca ai putea confectiona diversele lucruri si din alte materiale textile, (sau ne-textile), dar care sa arate poate si mai frumos si sa fie cel putin la fel de placute la atingere..

Sab spunea...

Ma inveti si pe mine;;)?

Sab spunea...

sau mai bine zis tu cum ai invatat?
daca vrei ma gasesti pe iddul:green.mikimouse
multumesc mult..vorbim pe mess;;)..

karla spunea...

cine vrea asemenea bratari ma gaseste la id cc_byby;)

Anonim spunea...

vreau sa stiu cum sa fac sa le prind la mana inafara de innodaul simplu?

kreatza spunea...

pai eu le mai pun ori mos si baba ori le fac incuietoare cum arata aici: http://www.friendship-bracelets.net/tutorial.php?id=24

Anonim spunea...

bratara aia rasta e cea mai tare bratara ever =p~

Al!ckyus spunea...

vreau shi eo sa invatz dar e foarte greu:((

andrei spunea...

dami o adresa de mess ca sa vorbim ca as dori si eu o comanda..

kreatza spunea...

pai mai intai de toate ar trebui sa-mi spui din ce oras esti.

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate